• En
  • شنبه 15 اردیبهشت 1403

در آیین تودیع و معارفه معاون اجرایی هیأت نظارت صندوق توسعه ملی عنوان شد؛

صندوق توسعه ملی یکی از سالم ترین مجموعه های کشور است

صندوق توسعه ملی یکی از سالم ترین مجموعه های کشور است
دکتر شهیدزاه با تاکید بر حفظ اهداف اساسنامه‌ی صندوق توسعه ملی مبنی بر حفظ منابع برای نسلهای آینده گفت: خوشبختانه تمام گزارشات هیأت نظارت در خصوص عملکرد صندوق توسعه ملی مورد تأیید بوده است.

به گزارش روابط عمومی صندوق توسعه ملی، آیین تودیع و معارفه معاون اجرایی هیأت نظارت صندوق توسعه ملی با حضور دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی، سعید بیت عفری، معاون فنی و حسابرسی اموراقتصادی و زیر بنایی دیوان محاسبات، اعضای هیأت عامل و جمعی از کارکنان هیأت نظارت صندوق توسعه ملی برگزار شد.

 در ابتدای این مراسم، دکتر مرتضی شهیدزاده با اشاره به عملکرد مثبت هیأت نظارت صندوق از بدو تاسیس تاکنون، گفت: با همکاری و همفکری هیأت نظارت بند های زیادی از نظامنامه و  آیین نامه های اجرایی که نیازمند بازنگری و تجدید نظر بود، تغییر یافته و با کمک هیأت نظارت تاکنون اشکالات زیادی رفع شده است.

رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی با تقدیر از عملکرد مراد محمدی در سمت معاون اجرایی هیأت نظارت صندوق توسعه ملی، افزود: بر اساس قانون ما موظف به احتیاط کامل در اجرای مصوبات صندوق هستیم و با وجود استنباط های متفاوت ازقانون، خوشبختانه توانستیم نظر مساعد هیأت نظارت را در خصوص عملکرد صندوق توسعه ملی کسب نماییم.

مرتضی شهیدزاده با تأکید بر ایجاد حس همدلی و تعامل مناسب در صندوق توسعه ملی اعم از هیأت عامل، کارکنان و بخش نظارت، تصریح کرد: تمام تلاش ما این است در وهله‌ی نخست رضای خدا و سپس اهداف اساسنامه‌ی صندوق که همانا حفظ منابع برای نسلهای آینده است، حفظ شود.

در ادامه مراد محمدی در مراسم تودیع خود با بیان اینکه صندوق توسعه ملی از سالم ترین مجموعه  های کشور بوده است، افزود: شهادت می دهم در مجموعه‌ی صندوق توسعه ملی تاکنون به تخلف و مشکلی برنخورده ایم و هیأت عامل و کارکنان به نحو احسن به وظایف خود عمل کرده اند.

وی ضمن قدردانی و تشکر از کارکنان بخش هیأت نظارت تصریح کرد: از تمامی همکاران در بخشهای مختلف صندوق، اعضای هیأت عامل، حسابرسی و همچنین کارکنان دیوان محاسبات مستقر در صندوق نیز که در تهیه‌ی گزارشها همکاری لازم را داشتند؛ تشکر می کنم و امیدوارم با همراهی همه‌ی بخش‌ها، اهداف اصلی صندوق توسعه ملی محقق شود.

همچنین، محمد علی عبدالله زاده در ادامه‌ی این مراسم ضمن قدردانی از آقایان بذر پاش، بیت عفری، شهیدزاده و اعضای هیأت عامل صندوق توسعه ملی گفت: ارکان صندوق توسعه ملی مشخص است و هیأت امنا، هیأت عامل و هیأت نظارت باید در کنار هم قرار بگیرند و برای اهداف صندوق تلاش کنند .

عبدالله زاده تصریح کرد: دیوان محاسبات کشور همواره سعی دارد کار خود را بر اساس معیار مشخص پیش ببرد و بنده نیز به عنوان نیرویی از دیوان محاسبات کشور امیدوارم بتوانیم همان معیارها را در صندوق توسعه ملی پیش برده و از این جایگاه مهم و اساسی در نظام اقتصادی کشور به خوبی حمایت و سهم خود را ایفا کنیم.

گفتنی است: در پایان این مراسم لوح تقدیری به پاس خدمات مراد محمدی در هیأت نظارت صندوق، از سوی دکتر شهیدزاده به ایشان اهدا و حکم انتصاب محمدعلی عبدالله زاده نیز توسط سعید بیت عفری، معاون فنی و حسابرسی اموراقتصادی و زیر بنایی دیوان محاسبات اهدا شد.

محمدعلی عبدالله زاده دکتری روابط بین الملل دارد، و معاون حقوقی و امور مجلس صدا و سیما، نماینده ی دوره‌ی نهم مجلس شورای اسلامی و نیز رئیس مرکز آموزش و برنامه ریزی دیوان محاسبات کشور از سوابق ایشان می باشد.

انتهای پیام/.

 

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط